40 dagen bloggen: over hoe een mens al eens van gedachte kan veranderen en over een geweldige yogales

Dinsdag schreef ik hier nog dat een aantal bloggers tijdens de vastenperiode 40 dagen gaan bloggen, maar dat dat voor mij toch wat te hoog gegrepen zou zijn.  En toen kwamen er een paar reacties – van mensen die 40 dagen gaan bloggen – en las ik nog op een paar andere plekken dat ook andere bloggers gaan meedoen. Bloggers die ook nog niet goed weten hoe ze dat in hun agenda ingepland zullen krijgen. En toen werd ik nieuwsgierig naar het lijstje voorgestelde onderwerpen en dacht ik ‘what the hell’ en schreef mij in.  Ik ga dus tot Pasen proberen (met de nadruk op ‘proberen’) 40 keer te bloggen. Dat betekent dat er 6 dagen mogen worden overgeslagen (de zondagen of dagen naar keuze).  Ik vermoed dat dat er wel eens heel wat meer zouden kunnen worden, maar bon, erg is dat allemaal niet.  Ik zie wel waar ik uitkom.

De challenge loopt van aswoensdag (1 maart) tot Pasen (16 april). Het is vandaag 2 maart en het zou dus wel eens kunnen lijken alsof ik al meteen de eerste dag heb geskipt.  Maar dat klopt niet, ik heb wel geblogd, alleen niet hier, maar wel daar (en nog wel over een geweldige yogasessie op een nog veel geweldigere locatie – de prachtige gebouwen van de Het Sint-Ursulalyceum in O.L.V.- Waver, niet alleen een prachtig art-nouveaugebouw maar bovendien mijn vroegere school).

De teller staat hierbij op 2/40.  So far so good.

12 gedachtes over “40 dagen bloggen: over hoe een mens al eens van gedachte kan veranderen en over een geweldige yogales

  1. Haha, in mijn feedly stond nog altijd “100 dagen bloggen” en dat leek mij toch een extreem ambitieus plan 🙂
    Vel succes alleszins nog voor de dagen die overblijven, zeker ook voor het suikervrij eten en het sporten!

    Like

Geef een reactie

