40 dagen bloggen en give-away!

40 dagen bloggen tussen 1 maart en 16 april: het leek me van bij het begin redelijk onwaarschijnlijk dat ik daar in zou slagen.  Dat denk ik nog altijd, maar ik deed toch mee en voor mij is de challenge eigenlijk nu al een succes.  Ik ben er eindelijk in geslaagd mijn blog nieuw leven in te blazen.  Ik schrijf weer regelmatig iets, er komen nieuwe bezoekers over de vloer en ik leerde zelf ook al een paar nieuwe blogs kennen.

Voor de invulling van die 40 dagen bloggen kwamen er een aantal leuke voorstellen.  Zo haalde ik al eens inspiratie uit de thema’s die door Kathleen (blogster op Verbeelding en Tuttefrut en initiatiefneemster van 40 dagen bloggen) werden voorgesteld.  En in de meststoffen voor je blog- facebookgroep stelde Miss Pixie voor om een give-away uit te wisselen met een andere blogger.  Dat leek mij wel wat en toen Gerhilde van de blog gerhildemaakt mij contacteerde werd ik helemaal enthousiast, want ik mag vandaag een leuk cadeautje  uitdelen, door Gerhilde zelf gemaakt!

PaperpoetrySvea5b

 

Gerhilde is een creatieve dame wiens blog ik al een tijdje volg. Ze blogt over wat haar bezighoudt.  Dat gaat van boeken over de verbouwingswerken waar ze momenteel midden in zit tot creatieve hobby’s.  Ze is te volgen via  Bloglovin’, Instagram, Facebook en Pinterest. Afgelopen dinsdag had Gerhilde het op haar blog over paper poetry (kaartjes met koperfolie).  En ik mag er zo 5 weggeven! De winnaar mag zelf kiezen welke tekst er op de kaartjes komt.  Al wat je moet doen om kans te maken om te winnen is hieronder een reactie achterlaten.   En Gerhilde geeft vandaag ook iets van mij weg, kijk daarvoor zeker ook op haar blog!

Deelnemen is mogelijk tot vrijdag 24 maart. De winnaar wordt bekendgemaakt op zaterdag 25 maart.  Veel succes allemaal!

9 gedachtes over “40 dagen bloggen en give-away!

  1. Pingback: Kaarten met transferfolie: blijven experimenteren! – gerhilde maakt

  2. Eventjes een sprong naar dit bericht, omdat ik mij van bij Gerhilde herinnerde dat de deadline vanavond is. En aangezien ik het zo’n leuke techniek vind, doe ik graag mee 🙂 Morgen lees ik weer verder, waar ik eigenlijk gebleven was 😉

    Like

  3. Pingback: Winnaar massage! – gerhilde maakt

Geef een reactie

