En de winnaar is..

Vorige week organiseerde ik samen met Gerhilde een give-away. Gerhilde gaf een massage van mij weg en ik mocht van haar 5 zelfgemaakte kaartjes met transferfolie weggeven.

Ik liet het kiezen van een winnaar over aan de random name picker van miniwebtool:

randomname1

en hij koos als winnaar..

randomname2

Proficiat, JasMien!  Stuur even een berichtje naar greetontheway@gmail.com, dan breng ik je in contact met Gerhilde zodat jullie verder kunnen afspreken.  Wie zelf wel eens aan de slag wil met transferfolie kan nog wat extra inspiratie opdoen bij Gerhilde, ze experimenteerde er deze week nog verder mee.

Ook Gerhilde maakte vandaag de winnaar bekend van de gratis massage, mijn massagetafel staat alvast klaar!

 

2 gedachtes over “En de winnaar is..

Geef een reactie

