Welke olie is geschikt voor een massage en welke gebruik ik zelf het liefst?


Welke olie is geschikt om te masseren?
Er zijn heel wat oliën waarmee kan worden gemasseerd. De meeste oliesoorten die in de keuken worden gebruikt zijn eigenlijk ook geschikt voor een massage. Geen massageolie in huis hoeft dus geen excuus te zijn om geen massage te geven.
De ideale massageolie voldoet aan volgende criteria: De…
lees meer…

2 gedachtes over “Welke olie is geschikt voor een massage en welke gebruik ik zelf het liefst?

  1. Interessant om dit te lezen! Wij gebruikten tot nu toe altijd de “sensual” olie van de bodyshop, maar recent kocht ik ook eens de Arnica-olie van Weleda en ik heb er nu al spijt van dat ik niet direct voor de grootste verpakking gegaan ben 🙂 Ga er alleszins ook eens op letten of ik die Calendula-versie ook vind in diezelfde winkel, merci!

    Like

Geef een reactie

