Greetontheway wordt ergensonderweg

Het was even stil hier.  Op zich is dat niet zo uitzonderlijk.  Maar deze keer werkte ik in stilte wel aan mijn blog.  Ik plande namelijk een verhuis.   Geen fysieke verhuis, maar een blogverhuis.

Ik leerde het afgelopen jaar voor de website van mijn bijberoep wordpress.org beter kennen en vervolgens was het nog maar een kleine stap om ook mijn persoonlijke blog over te zetten (van wordpress.com naar wordpress.org en naar een eigen domeinnaam).  Daarnaast was de verhuis ook een goede gelegenheid om van naam te veranderen.

Spectaculair anders zal de nieuwe blog niet zijn, al klinkt een eigen domeinnaam toch alsof mijn blog een klein beetje volwassener wordt.  Stiekem hoop ik dat ik plots veel meer ga schrijven en dat mijn blog ineens veel mooier en beter zal worden :-).  Maar als ik realistisch ben denk ik niet dat er veel zal veranderen.  Mijn blog blijft gewoon mijn blog en we zien wel welke richting die uit gaat.  Het enige wat een beetje verandert is dat de nieuwe blog net iets meer een reisblog wordt, met reisverhalen en -tips die gemakkelijker terug te vinden zijn.

Ik ben mijn nieuwe stekje nog volop aan het inrichten, maar vind het er ondertussen gezellig genoeg om jullie uit te nodigen voor een bezoekje.  Bij deze neem ik dus afscheid van greetontheway.wordpress.com en verwelkom ergensonderweg.eu in mijn leven.  Ik heb geprobeerd zowel de wordpress-volgers als de volgers via bloglovin’ over te zetten naar de nieuwe blog.  Ik weet niet helemaal zeker of dat is gelukt.  Laat het me zeker weten als blijkt dat dat niet het geval is.

Tot gauw op ergensonderweg.eu!

Greet

Geef een reactie

